zaterdag 2 april 2011

FELICITATIES VOOR HET FIFTIES WEB

Geachte makers van deze website,

Vooreerst mijn hartelijke gelukwensen met jullie initiatief. Er bestaan reeds kleine webpagina\'s over de "Fifties" maar jullie zijn de eersten die er in geslaagd zijn een quasi volledig overzicht samen te brengen over deze periode.

Bovendien leggen jullie de noodzakelijke link naar wat zich destijds in onze eigen Nederlandstalige contrijen afspeelde. Hiervoor mijn hartelijke en gewaardeerde dank voor dit geleverde werk dat niet alleen een nostalgische noot geeft aan diegenen die de "Fifties" beleefd hebben maar ook een bakermat en een bron van informatie zijn voor diegenen die nieuwsgierig zijn en nooit deze periode mochten of konden beleven.
En suggestie heb ik voor jullie. Ik mis namelijk het audiogedeelte. Enkele geluiden en beelden (of links er naartoe) zouden de waarde van uw website zeker noch meer cachet geven. De website is en blijft een Huzarenstuk. Met veel belangstelling kijk ik reeds uit naar een opvolger namelijk de "Sixties".

Guido Rogiest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten